GTL

Shell ostaje vodeći svetski dobavljač gotovih maziva 13 uzastopnih godina, prema izveštaju Kline & Company’s 17th Edition Global Lubricants Industry: Market Analysis and Assessment: 2019 report. Koristeći 2018. kao baznu godinu, izveštaj pokriva sva vodeća tržišta zemalja koja koriste maziva, tržišne segmente, vrste proizvoda i formulacije.
„Shell-ova strategija rasta maziva donosi efekte . Naš portfolio vodećih proizvoda na tržištu i rastuci trend digitalne usluge omogućavaju nam da gradimo poslovanje na svim tržišnim segmentima i pokazuju usklađenost na sve dinamičnijem globalnom tržištu maziva “, rekao je Huibert Vigeveno, izvršni potpredsednik, Shell Global Commercial. „Izveštaj Kline pokazuje da povećavamo prednost u odnosu na naše glavne konkurente, a posebno sam zadovoljan rastućom potražnjom za našim vrhunskim mazivima i našim rastom u segmentu industrije. Fokusirali smo se na ono što našim kupcima treba i prilagođavamo našu ponudu u skladu s tim, što je rezultiralo rastom materijalne zarade i doprinosom stabilnom slobodnom novčanom toku Shell Grupe.”
Prema izveštaju, Shell je povećao svoj vodeći udeo na globalnom tržištu u 2018. godini u odnosu na prethodnu godinu, dok su ostali konkurenti IOC-a zabeležili pad. Shell-ova ukupna prodana količina bila je otprilike 4.500 kilotona gotovih maziva, što je približno 5 milijardi litara. Prodate količine su podeljene gotovo ravnomerno između tri segmenta: automobilska industrija za široku potrošnju (30%), industrijska (36%) i komercijalna (34%).
Shell ima tradiciju u inoviranju, pionir je na tržištu čistijih, ekološki prihvatljivijih maziva izrađenih od prirodnog plina. U skladu sa potrebama kupca Shell nastavlja s inovacijama i lansira Shell E-ulja koja su posebno dizajnirana za rastuće tržište električnih vozila. Ranije ove godine, Shell je takođe najavio MachineMax koji je novi digitalni servis za industrijske kupce koji pomaže u optimizaciji rada mašina.

Write a comment:

*

Your email address will not be published.

© 2019 by Quicksystem