28.11. u restoranu „Alaska barka“ u Novom Sadu održana je treća po redu konferencija Shell Helix brendirane mreže.

Tom prilikom i ovaj put okupili su se članovi Shell Helix brendirane mreže kako bi obeležili još jednu godinu uspešne saradnje, napravili osvrt na dešavanja u tekućoj godini i predstavili strategiju za narednu godinu.

Osim članova Shell Helix brendirane mreže konferenciju su uveličali i predstavnici ovlašćene mreže za Srbiju sa kojima kompanija Orbico ima uspešnu saradnju, Hyundai Beograd, AK Stojanov iz Novog Sada-ovlašćeni diler FIAT vozila iz Novog Sada, Avtonova Kab-ovlašćeni uvozunik Citroen vozila, Burnout-ovlašćeni uvoznik Ducati motocikala, Delta motors-generalni uvoznik BMW i MINI vozila, Opel Ćirkom iz Zrenjanina, Alpros iz Beograda i ABC Test iz Valjeva-dileri Škoda vozila, Reno Sava iz Beograda-ovlašćeni diler Renault vozila, AK Kompresor iz Beograda-ovlašćeni diler FIAT, Renault, Nissan i Dacia vozila, a neki od njih su tokom prezentacije sa svim prisutnim gostima podelili i svoja iskustva u korišćenju Shell ulja.

Najposvećeniji članovi brendirane mreže dobili su i plakete priznanja za 3 različite kategorije:

  1. Za najveće angažovanje u oblasti marketinga 2017. („MD Golf“ iz Sremske Mitrovice)
  2. Za najveću posvećenost brendu Shell 2017. ( „Cubi“ iz Novog Sada)
  3. Za najveći provenat prebačaja plana 2017. („Yu auto“ iz Vršca)

A nakon zvaničnog dela, na oduševljenje svih prisutnih, organizovan je i zabavni program, u kojem su se prisutni članovi takmičili u 3 igre, a najbolji osvojio je specijalnu nagradu iznenađenja skuter.

Write a comment:

*

Your email address will not be published.

© 2019 by Quicksystem